Dag maatje

7 december 2014 - Neerlandia, Canada

Afgelopen dinsdag heb ik Jesper naar het vliegveld in Calgary gebracht we hebben een ontzettend gave tijd samen gehad en het was erg leuk om een gedeelte van mijn trip samen met hem te kunnen doen en een stukje van mijn ervaringen te kunnen delen met een goeie maat.

Vlak voor ik Jesper naar het vliegveld bracht zijn we naar Neerlandica gegaan. Dit is het kleine "redneck" plaatsje waar ik van de zomer ook al aardig wat tijd heb doorgebracht. We hebben hier een beetje met de guns geschoten en op de sneeuwscooters gecrost wat natuurlijk erg gaaf was. Ik ben hier deze week gebleven en ga hier veel met de jongens om, ik heb hier een flink aantal neefjes wonen die rond mijn leeftijd zijn, niet vies zijn van een biertje, erg genieten van de natuur en de omgeving en altijd in zijn voor een avontuur. We zijn al een aantal keer met de sneeuwscooters er op uit geweest, de bossen in om de quadtrailer op een slee achter de sneeuwscooter het bos uit te slepen, veel avonden in de hot-tuf doorgebracht en nog veel meer. Aankomende dinsdag ga ik met Jan met de sneeuwscooters de bossen in om vallen klaar te zetten om te jagen op zijn trapline.