USA

12 oktober 2014 - Bellingham, Washington, Verenigde Staten

Vrijdag heb ik de dag in Whistler gespendeerd. Aangezien het voorwiel van mijn fiets een behoorlijke slag had en dit niet meer te reparen was heb ik in Whistler mijn kans gepakt een nieuw voorwiel te kopen. Whistler draait alleen maar om downhillen en wintersporten in de wi ter natuurlijk. Dus na een aantal winkels heb ik dan ook een mooie en sterke nieuwe velg gevonden ik heb deze laten spaken met nieuwe spaken op de originele naaf en het werkte perfect! Ik heb de rest van de dag afdalingen gemaakt in Whistler, ik heb een lift pas gekocht en het is net als wintersporten alleen dan met je fiets en zonder sneeuw. Het was erg gaaf en Whistler is zeker zoals ze zeggen het beste downhill gebied van de wereld!

Gisteren heb ik Whistler weer verlaten en ben ik verder op mijn weg gegaan richting de USA. Ik ben dan ook de grens over gestoken en ze lieten me er zo der problemen over met mijn hippie bus. Wele moest ik even uit komen leggen wat ik hier kwam doen natuurlijk maar dat was geen enkel probleem. Ik ben doorgereden tot Bellingham een kleiner plaatsje voor Seattle. Hier heb ik weer een Walmart gevonden waar ik kon overnachten. Eenmaal een plekje gevonden ben ik naar het winkelcentrum gegaan om een nieuwe simkaart te kopen hier, de Canadese werkt hier niet. Mijn nummer zolang ik in de USA ben is +1 360 684 2115. Ik kan waarschijnlijk niet reageren op smsjes vanuit nederland behalve van Iphone naar Iphone (Imessage) whatsapp kan natuurlijk altijd! Vergeet natuurlijk niet het tijdverschil van -9 uur!