Banff

3 september 2014 - Banff National Park, Canada

Dit weekend ben ik met Mark, zijn ouders en zussen naar Banff gegaan. Een mooi dorpje in de bergen. Banff is een nationaal park en het is er prachtig.

Ik ben vrijdag zelf met mijn bus naar Banff gereden. Het is normaal 4 uur rijden maar het was erg druk op de weg het duurde 5 uur om in Banff te komen. Dit kwam omdat afgelopen weekend een "lang weekend was" iedereen was afgelopen maandag vrij in Canada en daarom gingen veel mensen kamperen.

Dit weekend was een goede test voor mijn kleine campertje, ik heb er lekker in geslapen en het was nog best comfortabel ook. Ik ben met Mark en hoop gaan downhillen dit weekend en het was super vet! er waren verschillende downhill tracks in Banff en we zijn zelfs 1 dag naar Canmore gegaan voor nog meer.

We hebben een hoop bij het vuur gezeten afgelopen weekend met de hele familie en het was erg gezellig. Erg leuk om nog meer familie weer opnieuw te zien. Naast de gezellige kampvuren met kampvuur liederen onder begeleiding van een gitaar zijn we gaan zwemmen, we hebben een gedeelte van een berg beklommen, een grot in gegaan die jaren gelden ontdekt is door de indianen, met zijn allen uit gaan eten en het dorpje in gegaan. Kortom het was een erg leuk weekend.