Tegenvallertje

7 oktober 2014 - Kamloops, Canada

Gisterenavond vlak voor ik ging slapen en ik mijn bed aan het opmaken was kwam ik erachter dat de nacht niet zoals gepland zou gaan verlopen. Het elektrisch verstelbare bed wat in een bank opvouwd ging niet meer naar beneden en wou dus niet meer in een bed veranderen. Aangezien deze bij een elektriche motor is aangedreven is deze niet met de hand in een bed om te toveren. Gelukkig heb ik een matras bij me die ik normaalgesproken op het bed leg, deze heb ik op de grond gelegd en ik heb de eerste nacht dus op de grond moeten doorbrengen.

Vandaag ben ik van Valemount naar Kamloops gereden. Wederom een prachtve rit, het is erg mooi hier in de bergen op dit moment. Eenmaal in Kamloops aangekomen ben ik naar een Ford garage gegaan deze hebben het voor elkaar gekregen de bank in een bed te toveren. Er schijnt iets mis te zijn met de bedrading en met behulp van een externe accu is de bank nu in een bed veranderd. Ik kan het helaas niet meer omkeren en het blijft vanaf nu dus een bed!

Na dat mijn bed gelukkig weer gerepareerd was heb ik wat meer van Kamloops gezien en vervolgens een plek in de bergen vlakbij een downhill track gevonden. Hier heb ik een afdaling gedaan aan het eind van de middag en dit gaat mijn plek worden om vanavond te overnachten

Een klein tegenvallertje dus vandaag maar dat is gelukkig weer opgelost en mag de pret niet drukken!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Saskia:
    12 oktober 2014
    Hai Kars, gaaf om te lezen allemaal en prachtige foto's!! wat een superbus is het zeg, gaaf zo met je bike op het dak! Ik zag het helemaal voor me met je opgeklapte bed hihi, gelukkig euvel verholpen! Nou nog gave trip in het verschiet..enjoy en take care! liefs van de schenkeldijk!