Wilderness Collective Trip

7 november 2014 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Sinds mijn aankomst in Los Angeles ben ik met mijn neef Steven druk aan het voorbereiden geweest voor de nieuwe Wilderness Collective trip nr.011. We zijn donderdag 30 november richting Las Vegas gereden waar de trip begon. Na de avond in het Hard Rock Casino doorgebracht te hebben zijn we de volgende dag vertrokken op onze motorfietsen. We zijn met 10 man en een support truck de woestijn in gegaan om ons avontuur te beginnen. Dit was een professioneel georganiseerde motorfiets trip met een prof chefkok, camera man en motorfietsen van Honda Noord Amerika.

We zijn begonnen op de strip in Las Vegas en we zijn in 4 dagen naar de North Rim van de Grand Canyon gereden. Het was een geweldig avontuur we zijn door de woestijn, door zand, door whoop secties, bergpaden, rotsen, brede valleien en nog veel meer gereden om hier te kunnen komen. We hebben onderweg zon en droogte gehad, regen, hagel, vorst en sneeuw. We hebben elk mogelijke weersomstandigheden en terrein doorkruist wat dit tot een geweldig avontuur maakte. Alle omgevingen waar we hebben gereden waren prachtig mooi om te zien en gaf een enorm gevoel om hier te kunnen rijden. Zeker als je hier de enige bent en niemand anders tegen komt. Het was een onbeschrijfelijke trip en daarom zou ik zeggen bekijk te foto's want dit was met geen worden te omschrijven.

Verweg het gaafste wat ik ooit heb gedaan!!

1. Saskia:
    10 november 2014
    Super gaaf kars!! Amazing!! Wat een geweldige kans om zo iets en zooveeeeeel mee te maken! Herkenbare plaatjes, maar ik heb ook veel gemist zie ik haha. Geniet er maar lekker van!! dikke kus van ons allen! X Saskia en de rest