Klaar voor mijn trip!

5 oktober 2014 - Neerlandia, Canada

Laatste weken heb ik bij Mark doorgebracht, dankzij de lelijke wond op mijn hand heb ik het redelijk rustig moeten houden de laatste tijd de hechtingen zijn er nu gelukkig uit maar het is nog steeds een akelige wond. Gelukkig is het sinds gisteren eindelijk zo goed als dicht. Afgelopen zondag ben ik met de boys wezen crossen, we zijn naar "Bumptrack" gegaan een paar hectare met paden om te crossen en verschillende crossbanen overal! Ondanks mijn hand heb ik erg veel leuke dingen gedaan we zijn gaan kanoën op de grote rivier die door Edmonton loopt en het was erg mooi! Ik heb veel tijd door gebracht met Mark en zijn kleine jongens, veel fiets/cross fun gehad!

Afgelopen week heb ik mij voornamelijk voorbereid voor mijn trip, een opbergplaats in de bus gemaakt, een fietsenrek op het dak, de olie vervangen alle kleding gewassen enzovoort. Zaterdag ben ik naar Neerlandia vertrokken om het laatste weekend hier met de boys te spenderen.

Morgen is het eindelijk zo ver! Ik heb het hier zo lang over gehad niet alleen naar toe gewerkt sinds ik hier ben maar vanaf dat ik mijn hele reis naar Noord/Amerika heb gepland. Het is nu zondag 5 oktober en morgen vroeg vertrek ik dan eindelijk. Morgen rij ik eerst naar Jasper om vervolgens mijn weg te vervolgen naar Vancouver. Vanaf Vancouver zal ik de grens oversteken om mijn eerste dag in de VS in Seattle door te brengen. Ik heb er erg veel zin in en ik kan eigenlijk niet wachten, ik zal vanavond waarschijnlijk weinig slapen...