Vancouver

10 oktober 2014 - Vancouver, Canada

Toen ik woensdag wakker werd in Kamloops ben ik na mijn ontbijt een mooie downhill afdaling gaan maken, een goed begin van de dag! Na de afdaling waar ik ook overnacht heb ben ik naar de andere kant van Kamloops gereden, daar stond nog een andere erg mooie afdaling op me te wachten. Hierna ben ik richting Vancouver gaan rijden het was weer een erg mooie rit zoals alle anderen en er is zo veel te zien onderweg!

Eenmaal aangekomen in Vancouver heb ik een wallmart gevonden, een grootte supermt keten waar je greatis kunt overnachten. De volgende dag ben ik Naar het Lynn Canyon park gegaan een gaaf tropisch park met watervallen en een erg mooi natuurgebied. Hierna ben ik downtown Vancouver in gegaan, een erg levendige en grootte stad. Ik heb hier een paar mooie schoenen op de kop getikt en om eerlijk te zijn na een nacht en een dag had ik het daar wel gezien het is er erg druk en chaotisch. Daarom heb ik besloten richting Whistler te gaan, de meest uitgebreide downhill bestemming van de wereld! Ik heb hier een leuke camping gevonden en ik ga vandaag proberen een aantal mooie afdalingen te maken!