Goed om terug te zijn.

5 augustus 2014 - Bruderheim, Canada

Vandaag heb ik Peter geholpen met het verplaatsen van een hoop gravel. Ik heb de hele ochtend heen een weer gereden met een grote pick-up truck en een trailer, erg leuk om te doen en in zulke grote voertuigen te rijden. Je ziet hier overal grootte pick-up trucks rijden, de wegen, de auto's en alles is zo veel groter als bij ons.

Na de lunch ben ik met Jeffrey aan een crosser gaan werken, Jeffrey en Mark (mijn achterneefjes) hebben een crosser gevonden die ik kan gebruiken tijdens mijn verblijf in Canada, er was alleen nog wat werk aan te doen. We hebben de carburateur schoongemaakt en terug in elkaar gezet, nieuw plastic gemonteerd, stickers ontworpen, gedrukt, gesneden en op de nieuwe kappen geplaatst.

Morgenochtend maken we de crosser af en in de middag gaan we rijden in Bruderheim, een mega oppervlakte waar je kunt crossen waar je maar wilt!

Dirtbike almost doneStickers doneStickersDirtbike

1. As:
    9 augustus 2014
    Ziet er top uit neef!!! Geniet er lekker van. Ed nu ook net in spanje aangekomen xx
  2. Edwin:
    12 augustus 2014
    He Kars...leuk om je zo te volgen :-)
    Ziet er super uit die nwe stickers !!!
    Geniet lekker daar vind het top dat je er lekker op uit bent getrokken !!! Grt Ed