16 augustus

16 augustus 2014 - Lac Santé, Canada

Het is een drukke week geweest en ik heb een hoop gedaan deze week. Vorig weekend heeft Mark (mijn neef) me meegenomen naar de dirtjumps in Sherwood park, dat is 15 minuten rijden vanaf de plek waar ik verblijf. Een dirtjump park is een soort mix tussen een bmx park en een downhill track. Het zijn allemaal sprongen achter elkaar die steeds groter worden en je kan het grootste deel van dit park rijden/jumpen zonder te trappen, een springen erg leuk dus.

Zondag ben ik met Mark naar het mooie Lac Sante gereden, en erg mooi en aardig groot meer waar we de hele dag hebben ge wake-board. Ook erg gaaf, dit was voor het eerst dat ik dit heb gedaan en k vond het erg gaaf, het lijkt een klein beetje op snowboarden.

Door de weeks werk ik voor Peter, mijn oom waar ik momenteel bij logeer. Ook werk ik wat voor zijn broer Arthur die naast hem woont. Maandag, dinsdag en woensdag ben ik bezig geweest met grasmaaien. Het landgoed is hier zo groot dat ik er meer dan 10 uur totaal zoet mee ben geweest.

Dinsdag avond ben ik met mark gaan fietscrossen. Mark gaat met de kids elke week fietscrossen net als ik altijd als kind in Nederland heb gedaan. Mark rijdt zelf ook mee en ik heb een licentie gekocht bij de bmx vereniging dus ik kan elke week fietscrossen met Mark zolang ik hier ben.

Donderdag zijn we eerst weer gaan crossen op de zelfde plek als vorige week daarna hebben we nog een uurtje gereden op Marks crossbaan, hij heeft namelijk een crossbaan in zijn tuin, Geweldig!!