Edmonton

19 augustus 2014 - Edmonton, Canada

Dit weekend ben ik met Daniel Edmonton in gegaan. Daniel is mijn jongste neefje hier en hij is 23, hij heeft me zaterdag morgen opgehaald en heeft me downtown Edmonton laten zien. We hebben een aantal biertjes gedronken in een een typisch Amerikaanse Pub. Zondag zijn we naar West Edmonton Mall gegaan, een MEGA shopping mall met een waterpark, zeehonden show, een mega biscoop, achtbanen basketbal zaal, icehockey veld en nog veel meer er in, echt mega dus!

Gisteren ben ik naar Edmonton City Centre geweest, een andere grootte mall. Ook ben ik naar White avenue geweest een erg leuke buurt net buiten Edmonton stad, daar was onder anderen ook een outdoor theater festival, een hoop leuke kroegen en weer een hoop winkels. Edmonton is een erg leuke en grootte stad waar elke dag wel iets te doen is!

1. Diana:
    19 augustus 2014
    Ha Kars, wat geweldig wat je allemaal doet en heerlijk dat je zo geniet. Dikke pakkerd van je moeders xxx
  2. Steven Goyvaerts:
    22 augustus 2014
    Ziet er goed uit broedert! Have fun. Als je in Vegas of LA bent, geef even een gil en ik kom er heen vliegen.