Oregon coast

15 oktober 2014 - Cannon Beach, Oregon, Verenigde Staten

Tot nu toe heb ik al ontzettend veel gezien onderweg op mijn trip. Na zaterdag in de States aangekomen ben ik van Bellingham naar Oak Harbor gereden, dit is een eiland aan de kust in Washington ik heb hier een kleine dagtocht op het eiland gemaakt en besloot de dag niet te lang ta maken en van de zondag een relaxte rustdag te maken. Aldus heb ik een camping gevonden waar ik mijn kleine huisje op wielen de middag en de avond heb doorgebracht aangezien het weer een stuk minder was die dag. Een goed moment om even bij te komen dus!

De volgende dag ben ik met een ferry van het eiland terug naar het vaste land gegaan. Ik ben doorgereden naar Seattle en heb daar de dag doorgebracht. Ik ben daar naar de beroemde Wharf gegaan wat van de stad gezien en naar de Pike Place Market gegaan. Ne de bekendste dingen van Seattle gezien te hebben ben ik net iets uit de stad gereden om een overnachtings plaats te vinden. Deze heb ik gevonden op mijn weg naar de kust en ik heb bij een Walmart in Shelton overnacht.

De volgende dag ben ik de "highway 101" opgereden, deze ga ik helemaal volgen naar het zuiden van California. De 101 loopt dan ook helemaal tot Los Angeles. Vervolgens heb ik de dag in Long Beach gespendeerd, een prachtig plaatste bij het grootste strand ter wereld.

Vandaag heb ik Washington verlaten en ik ben nu in Oregon!  Vandaag heb ik de dag doorgebracht in Astoria het eerste plaatste aan de kust zodra je Oregon binnenkomt. Opniew een erg leuk plaatste. Ik ben hier naar een typisch amerikaanse "barber shop" gegaan en ik heb een nieuwe kleine tattoo laten zetten! (Wat en waarom vertel ik wel als ik weer in Nederland ben;-). Vervolgens ben ik doorgereden naar Cannon Beach en ik heb een prachtig plekje gevonden aan de kust om te overnachten!!